Praktyczne szkolenie: MOC MARKI OSOBISTEJ, prowadząca Katarzyna Hermanowicz
Jedynym z bardzo skutecznych i trwałych sposobów budowania relacji z klientem jest zdobycie zaufanie umocowane w profesjonalizmie.
Drogą do wypracowania sobie pozycji profesjonalisty godnego zaufania jest marka osobista.
A marka osobista, z kolei, to świadome kreowanie własnego wizerunku poprzez dbałość o rozwój, najwyższą jakość usług, oraz naukę komunikacji werbalnej jak i niewerbalnej.
Szkolenie ma na celu dostarczenie uczestnikom silnej motywacji w dążeniu do zapewnienia najwyższej jakości świadczonej pracy, oraz zintegrowania kariery z osobistymi wartościami i priorytetami w celu przeciwdziałania wypaleniu zawodowemu.
GŁÓWNE KORZYŚCI Z POSIADANIA MARKI OSOBISTEJ:
Większa skuteczność w budowaniu i utrzymywaniu
relacji, w efekcie większa liczba pozyskiwanych referencji
Umiejętność budowania swojej pozycji eksperta
Większa odporność na wypalenie zawodowe
PLAN SZKOLENIA: MOC MARKI OSOBISTEJ:
I. Wprowadzenie.
- Czym jest marka osobista i dlaczego jej budowanie jest ważne
- Wartości, mocne strony, pasje
- Autentyczność, spójność, stałość
II. Zaplanuj siebie.
- Dokąd zmierzasz, co chcesz osiągnąć na swoim stanowisku, w swojej
strukturze, na swojej ścieżce kariery
- Misja, wizja, cele
- Twoja droga do mistrzostwa, czyli budowanie pozycji eksperta
III. Kształtowanie marki osobistej – czyli operacjonalizacja.
- Komunikowanie pozycji eksperta za pomocą mediów
- Dbanie o relacje i ich profesjonalizacja
- Czym jest raport z klientem i dlaczego jest ważny
- Wizerunek jako kategoria poznawcza
- Sztuka słuchania
IV. Zawodowo vs prywatnie.
- Przeciwdziałanie wypaleniu zawodowemu
- Sztuka łączenia pracy z życiem prywatnym
- Podstawowe techniki relaksacji i wizualizacji
V. Profesjonalista a wykonawca.
- Pojęcie profesjonalizmu na różnych szczeblach kariery
- Marka osobista bez profesjonalizmu czy to możliwe
- Zbiór dobrych praktyk
PO UKOŃCZENIU SZKOLENIA: MOC MARKI OSOBISTEJ:
I. Uczestnicy nabędą wiedzę o:
- koncepcji marki w odniesieniu do profesjonalisty, wpływie specyfiki
- współczesnego rynku pracy na powstanie koncepcji marki osobistej
- wartościach i dążeniach leżących u podstaw koncepcji budowania marki osobistej
- mechanizmach psychologicznych związanych z pierwszym wrażeniem
II. Uczestnicy nabędą umiejętności
- aktywnego słuchania
- tworzenia raportu z klientem
- rozpoznawania korzyści i zagrożeń wynikających z obecności w sieci
- przeciwdziałania wypaleniu zawodowemu
III. Pogłębią kompetencje związane z:
- troską o wizerunek własny i wizerunek firmy
- komunikowaniem siebie jako profesjonalisty oraz aktywnym dążeniem do podnoszenia jakości swojej pracy i podnoszenia kwalifikacji
- pogłębianiem integracji ze ścieżką kariery i wartościami w nią wpisanymi takimi jak poszanowanie dobra pracodawcy, kontrahentów i współpracowników